Bewertung:
0
Ich bin ja mal gespannt. Hoffentlich gibt's balb ein paar Infos mehr zu revival. Allein der Arbeits-/Titel klingt ja schon vielversprechend.
NEVER GOING TO MAINE. TO MUCH WEIRD ASS SHIT GOING ON...
Aktuell lese ich: DAS INSTITUT
Noch ungelesen : SLEEPING BEAUTIES
9 Gänse
Bewertung:
9
Posted by Brian James Freeman
Revival by Stephen King
Publisher: Scribner
Publication Date: November 11, 2014
Format: Trade Hardcover
Retail Price: $30.00
Pages: 520
About the Book:
From master storyteller Stephen King comes a spectacularly dark and riveting novel about addiction, religion, fanaticism, and what might exist on the other side of life.
In a small New England town more than half a century ago, a boy is playing with his new toy soldiers in the dirt in front of his house when a shadow falls over him. He looks up to see a striking man, the new minister, Jamie learns later, who with his beautiful wife, will transform the church and the town. The men and boys are a bit in love with Mrs. Jacobs; the women and girls, with the Reverend Jacobs — including Jamie's sisters and mother. Then tragedy strikes, and this charismatic preacher curses God, and is banished from the shocked town.
Jamie has demons of his own. Wed to his guitar from age 13, he plays in bands across the country, running from his own family tragedies, losing one job after another when his addictions get the better of him. Decades later, sober and living a decent life, he and Reverend Charles Jacobs meet again in a pact beyond even the Devil's devising, and the many terrifying meanings of Revival are revealed.
King imbues this spectacularly rich and dark novel with everything he knows about music, addiction, and religious fanaticism, and every nightmare we ever had about death. This is a masterpiece from King, in the great American tradition of Frank Norris, Nathaniel Hawthorne, and Edgar Allan Poe.
http://www.cemeterydance.com/page/CDP/PROD/o_king101
"Ich schreibe so lange, bis der Leser davon überzeugt ist, in der Hand eines erstklassigen Wahnsinnigen zu sein". ... `Stephen King´
13/40
Da scheint eine Pressemitteilung an die üblichen Verdächtigen gegangen zu sein. Dreadcentral.com hat auch schon berichtet
Das hört sich extrem spannend an!
Bewertung:
9
Das Cover
ist von dem tdt Forum Member Harrison Ryan.
Leider NICHT das offizielle Cover aber mit Sicherheit besser als alles
was Heyne herrausbringen wird....
![[Bild: 1391892633-Revival_mockup.jpg~original%20594x902.jpg]](http://www.thedarktower.org/custom/images/1391892633-Revival_mockup.jpg~original%20594x902.jpg)
"Ich schreibe so lange, bis der Leser davon überzeugt ist, in der Hand eines erstklassigen Wahnsinnigen zu sein". ... `Stephen King´
13/40
Bewertung:
0
Das Cover hat was,erinnert mich irgendwie an Brennen muss Salem.
Bewertung:
9
www.stephenking.com/news
Revival Officially Announced
February 12th, 2014 9:00:27 am
We now have permission to officially announce the release of the novel, Revival, which will be published by Scribner and Hodder & Stoughton on November 11, 2014.
In a small New England town, over half a century ago, a shadow falls over a small boy playing with his toy soldiers. Jamie Morton looks up to see a striking man, the new minister. Charles Jacobs, along with his beautiful wife, will transform the local church. The men and boys are all a bit in love with Mrs. Jacobs; the women and girls feel the same about Reverend Jacobs—including Jamie’s mother and beloved sister, Claire. With Jamie, the Reverend shares a deeper bond based on a secret obsession. When tragedy strikes the Jacobs family, this charismatic preacher curses God, mocks all religious belief, and is banished from the shocked town.
Jamie has demons of his own. Wed to his guitar from the age of 13, he plays in bands across the country, living the nomadic lifestyle of bar-band rock and roll while fleeing from his family’s horrific loss. In his mid-thirties—addicted to heroin, stranded, desperate—Jamie meets Charles Jacobs again, with profound consequences for both men. Their bond becomes a pact beyond even the Devil’s devising, and Jamie discovers that revival has many meanings.
13/40
Bewertung:
0
Könnte man das mal bitte übersetzen,mein englisch ist nicht das beste. :/
Mein Englisch ist auch nicht so toll. Zum Glück gibts Google Translate, um einigermassen zu kapieren worum es geht.
http://translate.google.de/#en/de/In%20 ... 20meanings.
Bewertung:
9
Pre-order REVIVAL
http://www.amazon.com/dp/1476770387/
Hardcover: 520 pages
Publisher: Scribner (November 11, 2014)
Language: English
ISBN-10: 1476770387
ISBN-13: 978-1476770383
13/40
Bewertung:
0
Mann - da ist noch soooo lange hin!!!
Bewertung:
0
Könnte auch schon in den 90ern designt worden sein, oder von jemandem, der gerade die "coolen" Effekte von seinem Programm entdeckt hat  Naja, gibt Schlimmeres ...
Bewertung:
0
Und genau deswegen gefällt mir das Cover so gut,wegen dem neunziger Jahre Design.
Bewertung:
0
Haben die mit Heyne-Verlag gesprochen. Das ist mal sowas von Einfallslos. Traurig :-(
"Es sind 106 Meilen bis Chicago, der Tank ist voll, wir haben ein halbes Päckchen Zigaretten, es ist dunkel und wir tragen Sonnenbrillen!" (die Blues Brothers)
3 gelöste Fragen.
Bewertung:
0
ganz nettes cover. 2-3+.
gibts schon was neues von ner übersetzung? ist eine geplant?
Ich lese gerade:
Nicht-King: Sternenkämpfer (William Voltz) (pausiert)
Carrie (pausiert)
Ich höre gerade:
Die Augen des Drachen
Gänse:
1. Gans am 01.04.14!!!!
(3/0)
|