Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der Schweizerthread
Wie wahr!
Und vorauem söt hei ume mau öpis ga. I meine eigentlech hättis ja me aus gnue Schwizer hie...
Aber dä Thread schint eifach niemer ds interessiere vo euch...
Was meineter wemer jetz glich mau sones Träffä möcht mache? Wink Wär mer da überhoupt gnue? Auso ja ha da scho ender so a summer einisch dänkt dasmer o ja gnue Zit hät um aus vorzbereite und dass ja de o gnue chönt cho...
Mäudet nech doch eifach mau...

Hallo
Allez Gottéron!
hey ich bin au schwiizer!!! namal en zürcher Laugh
das mit de neue nationalhymne fänd ich eich na e gueti idee... wie wärs mit come come commala Tongue
bis bald, hoffentlich mit na anderne schwiizerTongue
Hehe meinsch de söt me eifach mau äs gremium gründe wo d nationalhymne neu verfasst. Einzigi bedingig isch äs müesse aui King läsä. De ligt dä neu text vilech drinn Wink
Ja isch easy chasch ja o nüt drfür dassde zürcher bisch :lol2:
Allez Gottéron!
ja aber ehrlich, ich finde scho dass mer sött e neui schriibe, die seit eifacht nüüt uus über eus schwiizer!!!
haha chume lieber vo züri as vo de berge obenabe Orange
long live my stadtzürcher ID :lol2:
Aha....
Und i wohne lieber chlei ufem land, nid uf dä Bärge und o nid i sore Smogstadt wie du Wink
Was lisisch grad?
Allez Gottéron!
nei ich lebe au usserhalb, aso ide stadt würis au nöd uushalte!!! aber so isch genau richtig, nöd z verpeschtet und au nöd z lang für in uusgang Orange
im moment bini a Love dra, mini mueter hets mer gschänkt, aber uf düütsch, das schiist mi chli aa, hans lieber uf englisch... und du???
I lise grad "Das Bild"
Aber ja so um d Stadt Züri ume isch sicher nid schlächt zum wohne. Ja du bisch ja scho relativ lang drbi hie. Hesch scho viu gläsä? Und schaffsches nid im Chat öppis zschribe?? Big Grin
Allez Gottéron!
ja irgendwenn ischs mer chli langwiilig worde, aber eze isches eich na interessant... s Bild hani na guet gfunde, wie gfallts dier so??? de SK hät ja selber gseit gha es seg sis schlimmschte buech
Das fingi bishär eigentlech nid! Guet ha öppe ersch ä Viertu gläsä drvo... Übrigens one guete Avatar!!
Bi gspannt wie sech die Gschicht jetz no witerentwicklet.
Allez Gottéron!
Sali zäme, chum au us dr schwiiz, vom Baselbiet :-D
hoi und herzlich willkomme!!!
bisch glaubs de erschti basler da=)
cha scho si Lookaround
gueti idee gsi mit däm thema
ja, s git der es paar iiträg meh, und wirsch schnäller en King Fan oder en Guru Orange
Wobi das ja würklech nid im Vordergund sött sta Big Grin
Hallo.... Ja Basler bisch der Erscht Smile
Aus im Lot ir Chemiestadt am Riiiii? Big Grin
Allez Gottéron!
nee, bi usem baselbiet.

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste