Bewertung:
9
From SK.com
Simon & Schuster Audio is thrilled to announce the publication of DRUNKEN FIREWORKS, a brand new story from Stephen King. DRUNKEN FIREWORKS will be released exclusively as an audiobook on June 30, 2015.
DRUNKEN FIREWORKS will be released on CD and as a digital download before it is published as one of the short stories in King’s collection, THE BAZAAR OF BAD DREAMS, coming from Simon & Schuster Audio and Scribner in November 2015.
"Ich schreibe so lange, bis der Leser davon überzeugt ist, in der Hand eines erstklassigen Wahnsinnigen zu sein". ... `Stephen King´
13/40
Bewertung:
9
VORSICHT !!!
When someone says, "What are you working on?" I'll say, "I've got this wonderful story about these two families on two sides of a lake that end up having this arms race with fireworks," but I'm doing this event, and then I've got the political ad and all this other crap. So you have to be stern about it and say, "I'm not going to do this other stuff, because you've got to make room for me to write." Nobody really understands what the job is. They want the books, but they don't, in a way, take it seriously.
http://www.rollingstone.com/culture/fea ... w-20141031
"Ich schreibe so lange, bis der Leser davon überzeugt ist, in der Hand eines erstklassigen Wahnsinnigen zu sein". ... `Stephen King´
13/40
Bewertung:
9
13/40
Bewertung:
9
13/40
Bewertung:
9
Drunken Fireworks
(Englisch) Audio-CD – Audiobook,
http://www.amazon.de/Drunken-Fireworks- ... +fireworks
13/40
Bewertung:
0
"Feuerwerksrausch" wollte mir überhaupt nicht gefallen, ich hab mich sehr schwer getan mit dieser Kurzgeschichte. Dan einzige was mir gefiel, war das man mal wieder etwas von Andy Clutterbuck lesen konnte. Für mich die schlechteste Kurzgeschichte in der Sammlung.