![]() |
Der Schweizerthread - Druckversion +- Das deutsche Stephen King Forum (https://forum.stephen-king.de) +-- Forum: Stephen King und seine Welt (https://forum.stephen-king.de/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Die King Fans (https://forum.stephen-king.de/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thema: Der Schweizerthread (/showthread.php?tid=1510) |
- Role - 27.01.2007 Wie wahr! Und vorauem söt hei ume mau öpis ga. I meine eigentlech hättis ja me aus gnue Schwizer hie... Aber dä Thread schint eifach niemer ds interessiere vo euch... Was meineter wemer jetz glich mau sones Träffä möcht mache? ![]() Mäudet nech doch eifach mau... ![]() - beep beep richie - 10.02.2007 hey ich bin au schwiizer!!! namal en zürcher ![]() das mit de neue nationalhymne fänd ich eich na e gueti idee... wie wärs mit come come commala ![]() bis bald, hoffentlich mit na anderne schwiizer ![]() - Role - 10.02.2007 Hehe meinsch de söt me eifach mau äs gremium gründe wo d nationalhymne neu verfasst. Einzigi bedingig isch äs müesse aui King läsä. De ligt dä neu text vilech drinn ![]() Ja isch easy chasch ja o nüt drfür dassde zürcher bisch :lol2: - beep beep richie - 10.02.2007 ja aber ehrlich, ich finde scho dass mer sött e neui schriibe, die seit eifacht nüüt uus über eus schwiizer!!! haha chume lieber vo züri as vo de berge obenabe ![]() long live my stadtzürcher ID :lol2: - Role - 10.02.2007 Aha.... Und i wohne lieber chlei ufem land, nid uf dä Bärge und o nid i sore Smogstadt wie du ![]() Was lisisch grad? - beep beep richie - 10.02.2007 nei ich lebe au usserhalb, aso ide stadt würis au nöd uushalte!!! aber so isch genau richtig, nöd z verpeschtet und au nöd z lang für in uusgang ![]() im moment bini a Love dra, mini mueter hets mer gschänkt, aber uf düütsch, das schiist mi chli aa, hans lieber uf englisch... und du??? - Role - 10.02.2007 I lise grad "Das Bild" Aber ja so um d Stadt Züri ume isch sicher nid schlächt zum wohne. Ja du bisch ja scho relativ lang drbi hie. Hesch scho viu gläsä? Und schaffsches nid im Chat öppis zschribe?? ![]() - beep beep richie - 10.02.2007 ja irgendwenn ischs mer chli langwiilig worde, aber eze isches eich na interessant... s Bild hani na guet gfunde, wie gfallts dier so??? de SK hät ja selber gseit gha es seg sis schlimmschte buech - Role - 10.02.2007 Das fingi bishär eigentlech nid! Guet ha öppe ersch ä Viertu gläsä drvo... Übrigens one guete Avatar!! Bi gspannt wie sech die Gschicht jetz no witerentwicklet. - Pennywise01 - 10.02.2007 Sali zäme, chum au us dr schwiiz, vom Baselbiet :-D - beep beep richie - 10.02.2007 hoi und herzlich willkomme!!! bisch glaubs de erschti basler da=) - Pennywise01 - 11.02.2007 cha scho si ![]() gueti idee gsi mit däm thema - beep beep richie - 11.02.2007 ja, s git der es paar iiträg meh, und wirsch schnäller en King Fan oder en Guru ![]() - Role - 12.02.2007 Wobi das ja würklech nid im Vordergund sött sta ![]() Hallo.... Ja Basler bisch der Erscht ![]() Aus im Lot ir Chemiestadt am Riiiii? ![]() - Pennywise01 - 12.02.2007 nee, bi usem baselbiet. |